- 2. Öğretmenlerle ilgili hususların görüşülmesi
|
- Müfredat değişiklikleri yeni EBYS yazı sistemi
- Rapor, izin, ayakta tedavi işlemleri
- Nöbet görevlerinin görüşülmesi
- Ders defterleri işlenmesi
- Mebbis bilgileri ve özlük hakları (derece-kademe, ek ders, maaş )
- İdarenin verdiği görevler
- Denetim ve rehberlik çalışmaları
- Bayrak törenleri başta olmak üzere her türlü anma ve kutlama törenlerinde uyulacak esasların görüşülmesi
- Personel kılık-kıyafet yönetmeliğinin incelenmesi
- Mesleki çalışma esaslarının ve Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin görüşülmesi
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı için oluşturulacak kurul/komisyonlara üye seçimleri
- İş Sağlığı ve Güvenliği hususların görüşülmesi ve ekip listelerinin hazırlanması
|
- 3. 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılının değerlendirilmesi
|
- Akademik başarı yönünden
- Sosyal faaliyetler yönünden
- Rehberlik faaliyetleri yönünden
- Kurum Standartları yönünden
- LGS Sonuçları yönünden
|
- 4. Ders işlemleri ile ilgili esasların görüşülmesi
|
- Zümre Öğretmenler Kurulu toplantılarının planlanması
- Şube Öğretmenler Kurulu toplantılarının planlanması
- Okul zümre başkanının belirlenmesi.
- Ders yılı, ders süresi ve zaman çizelgesinin açıklanması
- Ders dağılımı ve haftalık ders programı hususlarının görüşülmesi
- Sınıf rehber öğretmen dağılımı ve görevlerinin görüşülmesi
- Yıllık ve günlük planlar ile Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının görüşülmesi
- Atatürkçülükle ilgili konuların işlenişi ile öğretim programlarının uygulanmasına yönelik hususların görüşülmesi
- Ders kitapları, eğitim aracı ve bireysel öğrenme materyallerinin görüşülmesi
- Konuların işlenişinde uygulanacak öğretim yöntem ve tekniklerinin görüşülmesi
|
- 5. Öğrencileri ilgilendiren hususların görüşülmesi
|
- Ölçme değerlendirme, sınavlar ve sınav sonuçlarının duyurulması hakkında bilgilerin verilmesi
- E-okul uygulamaları (Devamsızlık girişleri, öğrenci dosyalarının tutulması vb)
- Öğrenci devam-devamsızlık, izin, faaliyet, sevk ve rapor durumları
- Başarıyı artırmak için yapılacak çalışmaların görüşülmesi
- Okul Aile Birliği oluşumu ve veli toplantılarının planlanması
- Öğrenci kıyafetleriyle ilgili uygulanacak ortak esasların tespit edilmesi
- Okul demirbaşları ve ortak kullanım alanları ile okul, sınıf ve çevrenin korunması, bakımı, temiz tutulması ve tasarruf tedbirlerinin görüşülmesi
- Öğrenci sağlığı ve okul güvenliği hususlarının görüşülmesi
- İYEP iş ve işlemlerinin görüşülmesi
|
- 6. Milli Eğitim Bakanlığı Sosyal. Etkinlikler Yönetmenliğine göre yapılacak çalışma esaslarının görüşülmesi
|
- Sosyal Etkinlik Modülü hakkında bilgi verilmesi
- 2024 / 2025 Eğitim Öğretim döneminde okulumuzda açılacak kulüplerin belirlenmesi ve danışman öğretmenlerin seçimi ile görevleri
- Sosyal Etkinlikler Kurulunun oluşturulması ve görev esaslarının belirlenmesi (Sos. Etk. Yön.mad:6), (1 müdür yardımcısı, 3 öğretmen, 2 öğrenci ve 1 veli)
- Belirli gün ve haftaların belirlenmesi
- Yıl içinde yapılacak bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikler ile gezi ve yarışmaların planlanması
|
- 7. Öğrenci rehberlik hizmetleri yapılacak çalışma esaslarının görüşülmesi
|
- Rehberlik çerçeve planının hazırlanması
- Rehberlik hizmetleri yürütme komisyonunun oluşturulması
- Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitim uygulamaları
|
- 8. Ders dışı eğitim ve öğretim faaliyetlerinin görüşülmesi
|
- Egzersiz&kurs çalışmaları
- Proje çalışmaları (Değerler Eğitimi, Okulumuz Temiz, Teknofest, Tübitak Projeleri)
- E Twining Çalışmaları
- Stratejik Plan
|
- Kapanış.
|